Starhrad - ako k nemu

;K zrúcanine hradu sa dostanete od mostu približne za 1 hodinu podľa turistických značiek. Reálne sa tam podľa mňa dostanete za 45 až 50 minút. Pri moste sa nachádza informačná tabuľa. Žiaľ nie je na nej značený hrad. Ale vy pôjdete po červenej značke, ktorá ukazuje smer Chata pod Suchým.

Most v Strečne

Ešte chvíľku pôjde takáto asfaltová cestička. Teoreticky si môžete cestu k hradu skrátiť o pár metrov. Postupne však bude cestička pre auto nevyhovujúca. Cestička v strečne

Tu vidieť rozdvojku. Môžete ísť ľavou cestou, ktorá je kratšia. Pravá cesta je vyznačená slepou uličkou, ale dostanete sa ňou k hradu pešo a aj na bicykli. Je o niečo krajšia a ide okolo Váhu. Cesta k hradu v Strečne

Obe cesty sa však spoja pri tomto železničnom moste. Železničný most v Strečne

Cestu k hradu miestami kopíruje potôčik. Keď sa pozrete hore po pravej strane, už budete z diaľky vidieť hradné múry. Cesta v Strečne k Starhradu

Dorazíte k miestu, kde si môžete odpočinúť. K hradu pokračujete vpravo. Cesta v Strečne k hradu

Pôjdete rovno a zrúcaninu hradu máte priamo pred sebou. Odporúčam ísť si vľavo vyšľapať pár metrov kvôli krásnemu výhľadu na Domašínsky meander. Starhrad

Ešte pár obrázkov k prehliadke hradu. Starhrad

Starhrad

Starhrad   Strečno hrad - výhľad

A ešte pekný výhľad z hradu. Strečno hrad - výhľad

A sme na konci. Ďalšie fotky nájdete v sekcii fotky.